Forside

fredag 23. januar 2009

Vårlige puter


Vært en tur i byen i dag og fant disse putene på Kremmerhuset på bystasjonen. Synes de var så friske og fine i fargene. Alt som minner om vår er ♥ lig velkommen i stua mi!




3 stk puter på hver side av sofaen. Fikk quilt teppet jeg bestilte av hjem kjære hjem i dag, og det passet fint til putene..

Men hva er dette? Ikke slik jeg har dantert puter og teppe! Gubben har visst allerede innviet de med en middagshvil he he..
I esken fra Hjem kjære Hjem hadde de lagt med denne søte te silen, koselig med slike overraskelser når man bestiller!

En liten blomster hilsen til alle denne fredagskvelden ♥

5 kommentarer:

  1. Kjempefine puter! Riktig vårlig og fint :o). Kjekt å fornye seg litt.
    Takk for hilsen, og JA- Perleblomster egner seg godt med mose rundt! Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  2. Hei,ja hen er et skikkelig mannfolk...haha!
    Jeg får blomster hver fredag,er så koselig;) Har fått det i noen år nå...;)
    Og jeg elsker godt (er nok ikke alltid like sunn)men men...
    Kjempefine puter i nydelige farger;)
    Ha en koselig helg;)
    Christina

    SvarSlett
  3. Takk syns det ble riktig så fint til å være nybegynner.(: Det var utrolig enekelt, og kan brukes på stort sett alle materialer borsett fra stoff.(finnes en egen lim til tex)Brukte kun det ytterste laget på en serviett+lim+en pensel. Litt lim bak, og mer lim på oversiden.
    Lykke til, og husk -vi må få se resultatet? (:
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  4. For en flott blogg du har! Takk for koselig hilsen - og jeg setter stor pris på at du vil følge bloggen min!!!

    Ha en fortsatt strålende helg!

    SvarSlett
  5. Herlige vårfarger!Utrolig hvor mye det gjør bare å bytte ut noen puter...

    Vakre tulipaner :o)

    Ønsker deg en herlig kveld,
    klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...