Forside

søndag 16. desember 2012

Kule til/fra kort fra Nordpolen:)

Så disse første gang på Instagram, med litt sufing på nett fant jeg opphavet til disse kule til/fra lappene og vedkommende har lagt ut nedlastbar fil slik at alle kan laste ned og ta utskrift hjemme.
Trykk HER så kommer du til siden der du kan laste ned;)
 
De på bildene over har jeg skrivet ut og klippet, men det ble litt for svakt der man skal klippe så måtte klippe litt sånn omtrentlig, men bra nok ble det jo:)
På samme nettsted kom jeg over dette supre tipset (stjel denne ideen)  med å plante i bøker:)) Helt fantastisk flott synes jeg:)
Vel verdt å bruke en stund inne hos Brooklyn limestone altså.
Og slik tilbringer jeg 3. søndag i advendt med halsbetennelse, feber og kink i ryggen med Ipadèn på fanget:))
 
 


5 kommentarer:

  1. Så utrolig kule merkelapper!
    Tusen takk for tipset!

    Ønsker deg en riktig god jul:-)

    Stor juleklem

    SvarSlett
  2. Morsomme merkelapper! Den bok-plante-ideen var utrolig kul!
    God bedring!

    SvarSlett
  3. Så stilige merkelapper :-) Tror nesten jeg må skrive ut noen slike jeg også ;-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  4. Ja de var artige. ha en fin ny og siste uke før jul.
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei :-)
    så hyggelig at du fant noe du likte :-)
    jeg bytter gjerne jeg :-)
    hva vil du bytte med da :-) ?


    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...