Forside

torsdag 28. april 2011

Fremgang på heklet vårkjole...

Kan vel ikke akkurat si at det går fort fremover med vårkjolen.
 
Men når man sitter slik og hekler så vandrer jo tankene. Jeg kom på at det sikkert hadde vært fint med et lett og luftig sjal til en slik kjole…
hvitt sjal

Så da måtte jeg jo teste ut en ide jeg fikk.. og da garnet tok slutt før jeg ble ferdig fikk jeg bare begynne på enda et sjal…

lillasjal

Så her sitter jeg med 3 halvferdige prosjekter… og merker jeg er i fare for at vårkjolen blir ferdig ut på høsten en gang:)) Noen som kjenner seg igjen?:)

17 kommentarer:

  1. he-he..... sånt skjer.
    kanskje du kan koble disse tre sammen til en litt utradisjonell kreativ kjole ??????
    *smiler*
    Tove

    SvarSlett
  2. Hmf, hysj, ikke si det høyt!!!! Opp til flere prosjekter på gang samtidig. Samt maling av stuevegger:DDD Klemz Grethe

    SvarSlett
  3. Hmmm bare tre uferdige arbeid....uff jeg har mange fler så trøst deg med det.
    Sjalene og kjolen kommer til å bli kjempe fine..
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  4. He, he, alle kreative damer har noen Ufo´er liggende:-) Håper imidlertid på rask framdrift på kjolen heretter, for den er jeg grådig spent på å se!

    Nydelige påbegynte sjal! Så lekkert mønster!

    Takk for hyggelig lunsj og shopping! Veldig koselig å treffe deg igjen:-)
    Synd du ikke slo til på noen av de stilige settene du fant i dag, hi, hi:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Vårkjolen blir kanonfin till hösten, Anita. Och sjalarna är läckra. Men fy, fy, fy så stora stickor. Jag är inte vän med den storleken, och framförallt inte om de är av plast och maskorna glider av hela tiden. Huvaligen, sånt besvär man då får. Ja, du har rätt, visst måste man stanna upp fundera på vad man gör mellan varven, man får ju inte stagnera. Yes, snart helg igen!

    SvarSlett
  6. Det er godt du syns kjolen var halvferdig..eller kanskje den var litt mindre enn det også? hihi - du er knallgod på hekling, flotte prosjekter:))
    k

    SvarSlett
  7. Spennende å se de ferdig. Det ser ut som noen riktig fine prosjekter du holder på med. :))

    SvarSlett
  8. dette blir bra, Anita :o) gleder meg til å se deg spankulere rundt i gaten med den heklekjolen :o)!! Klem til deg vennen.

    SvarSlett
  9. Flere uferdige prosjekter? Velkjent, velkjent...
    Strikkekjolene dine er utrolig flotte. Vinterstrikkekjolen er en sånn WOW-kjole. Gud så fin!
    Ellen :)

    SvarSlett
  10. Jeg ser du har strikket med pinnestr. 25. Hvor har du fått tak i så tjukke pinner?? Jeg har vært ute etter pinner str 20 og ikke funnet det noe sted. :(
    Ellen :)

    SvarSlett
  11. Jepp, så absolutt. Jeg er veldig flink til å starte på flere ting samtidig :) Også blir de som regel også ferdig samtidig(mye senere enn planlagt).
    Nydelige sjal du lager og skjolen ser ut til å bli veldig fin. Kjekt å ha sommerskjole til neste år også, thihi;)
    Ha en fin helg
    Trude :)

    SvarSlett
  12. Jeg tenkte akkurat det samme som deg, hvis du vil kan jeg sjekke om de har fler av den store heklekroken i butikken her. :)
    Jeg blir kjempeglad om du sjekker den strikkepinnen. Jeg bor på en liten øy og er stort sett avhengig av å finne ting på nettet. Men den gigastore heklekroken fant jeg faktisk her på øya.
    Kosteskaftmasker har jeg forresten aldri hørt om før.
    Ellen :)

    SvarSlett
  13. Ja, helt klart...*ler*..
    Gleder meg til å se alt sammen ferdig!
    God helg,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  14. He he he - det der kan bli en spennende kjole :-) Og du - det kommer alltids en ny vår ;-)

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  15. Synes alle dine tre prosjekter ser utrolig fine ut! Du må jo bare lage en jakke også da, hvis kjolen blir ferdig til høsten altså... ;-)

    SvarSlett
  16. Har mange prosjekter halvferdig jeg også, men må få ferdig kjøkkenet. Det dørskapter blir råfint bare jeg får malt det. Hekletoppen blir så fin. Laget en hekletopp i fjor med silkeskjørt under. SÅ søtt til brudepiken.
    Kos lørdag
    Randi

    SvarSlett
  17. Kremt, her var det gjenkjennelse på gang, ja. Kjolen lover veldig godt, så jeg håper du får bruke den i sommer. Og da må den visst bli ferdig først, ja. ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...