Forside

tirsdag 6. april 2010

Vårens startskudd

PÅSKEN er mitt startskudd for vårlige syssler :))

Laaange frokoster med familien er herlig!!

Vårlige planter og planlegging av hyttas hage områder

Det er faktisk balsam for sjelen å være ute i landlige omgivelser, høre fugle kvitter og bruke kroppen fysisk:)

 Hele hagen så ut som en søppel plass da vi kom for å feire påske. Snøen hadde skjult all skiten..Men etter dager med opprydding ble det ok til slutt.:) Denne jordflekken planlegger jeg å bruke til frukttrær og ulike bærbusker. Trenger litt avskjerming mot innsyn og slår da 2 fluer i en smekk:)
Innvendig fikk vi montert siste rest av garderobe skap og lamper. Fikk plass til et 50 cm bredt skap på hver side av sengen. Skapet og den romantiske lampen med en lack hylle over er kjøpt på ikea.

Endelig er våren kommet!!

16 kommentarer:

  1. Enig,Hyttelivet er balsam for kropp og sjel:) En flott hytte dere har bygget, her får dere mange flott helger og feirer, Anita:) Hage, trær og busker kommer etter hvert....og solen kommer til helgen..!
    Godt å få ryddet unna....:)
    Ha en fin uke,ut på ettermiddagstur....
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Så flott hytte dere har. Soverommet ser jo riktig koselig ut. Lur plassering av skapene. Jeg har samme skap selv- men jeg tok ikke på sprossene på mine- og nå angrer jeg på det- rotet vises jo gjennom;) Men jeg skal stifte opp en blondgardin på baksiden- det må jo hjelpe på. høres spennende ut med hageplanene!!Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  3. Hyttetomten din i seg selv er jo balsam for sjelen!!!
    Tenk når du kan sitte en varm sommerdag og spise rips med vaniljesaus fra egen hage :-)
    Ha en kjempefin ukestart!

    SvarSlett
  4. Så fine bilder, Anita!! Det nye kamera skuffer ikke ser jeg ;o)
    Skjønn den lille lampen var ;o)
    Syntes dere har vært så flinke med løsning på garderobe o.l :o)
    Det første bildet var ekstra fint!! Nydelig med de ulike bltonene og barnehånd..

    Her begynte hverdagen med et bang - datakurs på jobben.. gjesp - så kjedelig! Skal innføre et helt nytt system. Pims og Doculive skal vekk, nå er det Dips som er tingen :o)

    Blir kjekt å starte trening på torsdag...

    Klem J.

    SvarSlett
  5. Utrolig fin hytte dere har - balsam for sjelen og være der tenker jeg:-)
    Tusen takk for hyggelig kommentar på tingene jeg har laget ,
    - veldig verdsatt når det kommer fra en som er så flink som deg.
    Ha en fin dag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  6. Så herlige omgivelser hytten ligger i.. og ja jeg er så enig..stillheten, fuglekvitter...er bare så deilig..


    Klem Kerstin

    SvarSlett
  7. Så flott hytte dere har, fortstår godt at du gleder deg til vår.......sommer. Nydelige omgivelser. Kos deg med våren, klem :0)

    SvarSlett
  8. Vel overstått påske :)
    Ikke rart dere koser dere på hytten. Ser veldig fint ut. Blir kjekt med frukttrærene.
    Trude :)

    SvarSlett
  9. Så deilig du har hatt det......Det er fint på Kråko og jeg kunne godt ha tenkt meg et sted, men om noen år blir der gjerne en plass på "hi sio" av Stord...hvem vet. Var en liten tur på Kråko i påsken,mange flotte hytter.Har en venninne som har bygget der ute,men de er ikke helt ferdig ennå.
    Håper du får en fin ukestart

    Klem fra meg

    SvarSlett
  10. Hei
    I januar var det ett år siden jeg startet å blogge og trodde jeg hadde pløyet gjennom de fleste nå, men nei; din blogg har jeg aldri besøkt før. Slitan med ny hytte, ser veldig bra ut. Ser du har gjort noen varp på Fretex, både koppene og kåpen var jo flotte! Legger meg like godt til som følger og bloggen din i blogglisten min, så kan jeg stikke innom fra tid til annen. Ønsker deg en fin og vårlig uke. Klem fra meg

    SvarSlett
  11. Jammen har dere hutte i et nydelig område:o) Er sikker på at dere får masse kos og glede av stedet. Hytte er en invistering i livskvalitet - kan ikke måles med noe annet. Vi skal også jobbe med uteområdet i vår - mye å ta til på, men også mye glede:o)
    Ønsker deg en flott uke.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  12. Så flinke dere er til få det til. Hytta blir nok et paradis når alt står ferdig. Det ser iallefall svært lovende ut. Ønsker meg hytte jeg også, ved sjøen. Omringet av svaberg og lave trær. Sukk ...

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  13. Heisan..

    Så fine bilder fra hytten, ser kjempeflott ut.
    Høres ut som dere fikk gjort litt i påsken, kjekt å få ryddet litt...
    Flott skap og lampe!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  14. Heisann,
    for et nydelig sted dere har fåttt dere, et skikkelig rekreasjonsted. Tenker guttene kommer til å kooose seg der.
    Lange gode frokoster sammen med familien er toppen av lykke.
    Ha en super duper fin uke:-))
    KLEM fra meg

    SvarSlett
  15. Hei.Hytta deres kjempe fin.Koselig med hytteliv.Ja nå er våren hær.Deilig.Ha en riktig fin Onsdag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  16. ..bare innom med en klem til deg!!!

    Sees!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...